2024. március 4-től a BKM ÁRKÁD ügyfélszolgálati irodát korszerűsítjük, hogy a felújítást követően több pultnál, szélesebb körű szolgáltatásokkal fogadhassa újra ügyfeleit. A felújítás ideje alatt az iroda nem fogad ügyfeleket; a többi személyes ügyfélszolgálati irodánk (BKM BARÁZDA, BKM FŐ UTCA, BKM ECSERI ÚT, BKM VÁCI GREENS) az alábbiakban közzétett nyitvatartással áll rendelkezésre: https://www.budapestikozmuvek.hu/ugyfelszolgalati-irodak-elerhetosegei-es-nyitvatartasuk
Nyitvatartás: https://www.budapestikozmuvek.hu/ugyfelszolgalati-irodak-elerhetosegei-es-nyitvatartasuk
A BKM Budapesti Közművek Nonprofit Zártkörűen Működő Részvénytársaság, rövidített nevén a BKM Nonprofit Zrt. 2021. szeptember 1-jén alakult meg.
Az egységes budapesti közműtársaság öt cég (hat szolgáltatói tevékenység: hulladékgazdálkodás, kertészet, kéményseprés, köztisztaság, távfűtés, temetkezés) egyesülésével, az európai városüzemeltetésben széles körben elterjedt és bevált úgynevezett Stadtwerke-modell szerint működik.
Az új fővárosi közműcégben a gazdasági hatékonyságnövelés és a fenntartható működés céljával egyesült a FŐTÁV Nonprofit Zrt., az FKF Nonprofit Zrt., a FŐKERT Nonprofit Zrt, a BTI Nonprofit Zrt. és a FŐKÉTÜSZ Nonprofit Kft. A korábbi tagvállalatok az összeolvadást követően egységes irányítás mellett, divízióként vesznek részt Budapest közműellátásában - megőrizve több évtizedes múltra visszatekintő szakmai hagyományaikat és értékeiket.
DHK Hátralékkezelő és Pénzügyi Szolgáltató Zrt. (DHK Zrt.): A DHK Hátralékkezelő és Pénzügyi Szolgáltató Zrt. (DHK Zrt.) a Budapest Főváros Önkormányzata felügyelete alatt, a BKM Budapesti Közművek Nonprofit Zrt. leányvállalataként végzi követeléskezelési tevékenységét. A Társaság pénzügyi szolgáltatókra vonatkozó engedéllyel rendelkezik és folyamatos MNB felügyelet alatt működik, valamint a Fővárosi Önkormányzat felé is magas szintű szakmai és etikai elvárásoknak kell megfelelnie.